نمایه نویسندگان

ا

  • احمدآبادی، زهرا بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]
  • احمدآبادی، زهرا تحلیل محتوای کتاب شیمی دورۀ دوم متوسطه نگارش جدید و مقایسه با کتاب های نظام قدیم از لحاظ توجه به آموزش های محیط زیستی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
  • احمدآبادی، زهرا کاربرد آزمون گزینه‌ای دو بعدی در شناسایی کج‌فهمی‌ها در مبحث پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-86]
  • احمدی، فائزه مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتاب‌های درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]
  • احمدی، ناهید بررسی چالش‌های آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همه‌گیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]
  • احمدی، یاور بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگی‌های آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]
  • اسماعیلی، خاطره طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
  • اصغری لالمی، نسیم عوامل موثر در کج فهمی‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
  • امانی، وحید عوامل موثر در کج فهمی‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
  • امانی، وحید مروری بر روش‌های نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]
  • امانی، وحید تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
  • امینی، زهرا بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
  • امینی، کامران طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]

ب

  • بدریان، عابد بررسی روند پژوهش در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-4]
  • بهشتیان، جواد طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
  • بیات، زهرا تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتاب‌ها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]

ج

  • جعفری، اسماعیل سنجش اثربخشی نرم‌افزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]

ح

  • حذرخانی، حسن بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
  • حسین پورستوبادی، محمدرضا سنجش اثربخشی نرم‌افزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
  • حقیقت، حمیده بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]

خ

  • خاکی، مطهره بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
  • خاکی، مطهره طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • خدایی، علیرضا بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]
  • خدایی، علیرضا بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگی‌های آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]

ر

  • رجبلو، علی بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]
  • رحیمی مروئی، رامین استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
  • رنجبر، سیف اله بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
  • رنجبر، سیف اله چشم‌اندازها و چالش‌ها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]

ز

  • زمانی، الهام بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]

س

  • سعادتی، مسعود بررسی مطالعات انجام شده درباره کج فهمی های رایج دانش آموزان در مورد برخی مفاهیم متداول علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 37-52]
  • سمیعی، دوست محمد تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتاب‌ها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]
  • سمیعی، دوست محمد مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتاب‌های درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]

ش

  • شاهوند، منا بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]

ص

  • صادقی، حمید مروری بر روش‌های نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]
  • صادقی، حمید تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
  • صادقی حاجی بابا، سیده شقایق بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
  • صفری، علی مروری بر شیوه های فعال و نوین در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]

ع

  • عبدالعالی، علی سنجش اثربخشی نرم‌افزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]

ق

  • قلخانی، معصومه طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
  • قنبری، مریم طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]

ک

  • کامیابی، شریف بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]

ل

  • لهراسبی، محمد تحلیل محتوای مقایسه‌ای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 53-69]

م

  • محمدیان طریقی، نیر مروری بر روش‌های شبیه‌سازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • موحدفر، علی بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]

ن

  • نفتی، سجاد مروری بر روش‌های نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]
  • نفتی، سجاد تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
  • نقی زاده سرابی، میرعلی بررسی مطالعات انجام شده درباره کج فهمی های رایج دانش آموزان در مورد برخی مفاهیم متداول علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 37-52]
  • نوری، رضا استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
  • نوری، رضا چشم‌اندازها و چالش‌ها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]

و

  • وجود، آرش مروری بر روش‌های شبیه‌سازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]

ه

  • همایی مقدم، عاطفه بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
  • همایی مقدم، عاطفه طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]

ی

  • یعقوبی، محمد مروری بر روش‌های نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]