ا
-
احمدآبادی، زهرا
بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]
-
احمدآبادی، زهرا
تحلیل محتوای کتاب شیمی دورۀ دوم متوسطه نگارش جدید و مقایسه با کتاب های نظام قدیم از لحاظ توجه به آموزش های محیط زیستی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
-
احمدآبادی، زهرا
کاربرد آزمون گزینهای دو بعدی در شناسایی کجفهمیها در مبحث پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-86]
-
احمدی، فائزه
مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتابهای درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفهای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]
-
احمدی، ناهید
بررسی چالشهای آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همهگیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]
-
احمدی، یاور
بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگیهای آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]
-
اسماعیلی، خاطره
طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
-
اصغری لالمی، نسیم
عوامل موثر در کج فهمیهای دانشآموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
-
امانی، وحید
عوامل موثر در کج فهمیهای دانشآموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
-
امانی، وحید
مروری بر روشهای نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]
-
امانی، وحید
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
-
امینی، زهرا
بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
امینی، کامران
طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
ب
-
بدریان، عابد
بررسی روند پژوهش در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-4]
-
بهشتیان، جواد
طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
-
بیات، زهرا
تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتابها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]
ج
-
جعفری، اسماعیل
سنجش اثربخشی نرمافزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
ح
-
حذرخانی، حسن
بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
-
حسین پورستوبادی، محمدرضا
سنجش اثربخشی نرمافزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
-
حقیقت، حمیده
بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]
خ
-
خاکی، مطهره
بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
خاکی، مطهره
طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
خدایی، علیرضا
بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]
-
خدایی، علیرضا
بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگیهای آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]
ر
-
رجبلو، علی
بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]
-
رحیمی مروئی، رامین
استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
-
رنجبر، سیف اله
بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
-
رنجبر، سیف اله
چشماندازها و چالشها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
ز
-
زمانی، الهام
بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
س
-
سعادتی، مسعود
بررسی مطالعات انجام شده درباره کج فهمی های رایج دانش آموزان در مورد برخی مفاهیم متداول علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 37-52]
-
سمیعی، دوست محمد
تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتابها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]
-
سمیعی، دوست محمد
مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتابهای درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفهای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]
ش
-
شاهوند، منا
بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
ص
-
صادقی، حمید
مروری بر روشهای نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]
-
صادقی، حمید
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
-
صادقی حاجی بابا، سیده شقایق
بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
-
صفری، علی
مروری بر شیوه های فعال و نوین در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]
ع
-
عبدالعالی، علی
سنجش اثربخشی نرمافزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
ق
-
قلخانی، معصومه
طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
-
قنبری، مریم
طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
ک
-
کامیابی، شریف
بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
ل
-
لهراسبی، محمد
تحلیل محتوای مقایسهای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 53-69]
م
-
محمدیان طریقی، نیر
مروری بر روشهای شبیهسازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
موحدفر، علی
بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]
ن
-
نفتی، سجاد
مروری بر روشهای نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]
-
نفتی، سجاد
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
-
نقی زاده سرابی، میرعلی
بررسی مطالعات انجام شده درباره کج فهمی های رایج دانش آموزان در مورد برخی مفاهیم متداول علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 37-52]
-
نوری، رضا
استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
-
نوری، رضا
چشماندازها و چالشها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
و
-
وجود، آرش
مروری بر روشهای شبیهسازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
ه
-
همایی مقدم، عاطفه
بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
-
همایی مقدم، عاطفه
طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
ی
-
یعقوبی، محمد
مروری بر روشهای نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد